Hallo Indonesie!! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Familie Hamberg - WaarBenJij.nu Hallo Indonesie!! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Familie Hamberg - WaarBenJij.nu

Hallo Indonesie!!

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Familie Hamberg

14 Juni 2014 | Nederland, Emmen

Na een lange voorbereiding is het dan bijna zover, ons vertrek naar Java en Bali op 21 juni om 12.00 uur. Een lang gekoesterde wens van Femke gaat dan in vervulling: een rondreis door Indonesie met ons vieren.
Martijn is ons al voor gegaan en is afgelopen januari al vertrokken naar Bali om daar een onderdeel van zijn opleiding te volgen.
We zullen hem volgende week weer in onze armen sluiten en met z'n vieren onze reis vervolgen over Java en Bali gedurende 26 dagen.
Om jullie al vast lekker te maken kun je bij dit verslag wat foto's van Martijn zien.
We hopen jullie op de hoogte te houden via deze site met verhalen en foto's.
Tot gauw.

• 21 Juni 2014 - 12:18

Rinke En Rieta:

Lieve vrienden

we wensen jullie een geweldige reis toe.
    we zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen en volgen jullie vanuit Ierland.

Goede reis

• 27 Juni 2014 - 14:26

Olga Ten Hoor:

Wens jullie heel veel plezier.